Fredag

Skulle ta en långpromenad med Helen men hon vaknade med migrän,stackarn!
Nu vet jag inte om jag tar mig ut i regnet... Promenad blir det hur som helst eftersom jag har Lill-babs men om den blir lång eller inte-antagligen inte :P

Igår var jag och Lotta på station/medel.
Jobbigt,jobbigt! Och endast lite träningsvärk i rumpan och ryggen idag,blir så jävla less för jag älskar träningsvärk!!!!


I eftermiddag: Hem till Dijana
Senare: Förfest hos Karin/Kajsa (Hon heter Karin men alla kallar henne för Kajsa för hon ser mer ut som en Kajsa än en Karin...)
I kväll: I hate school på mingel&bar!
Ska dricka alkohol på första gången på 52 dagar...

......
Har blivit erbjuden att jobba två gånger den här helgen.
2000 kr efter skatt i sjön... Men jag ska ju bli diplomerad massör :D
(Säger det till bemaningscentrum när dom ringer men de låter helt ointresserade,undra varför? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0