Möjligheter i varje möte!

7orna igår var riktigt jobbiga. Det gick ju bra för mig men de var riktigt jävliga... trodde jag.
När jag föreläste för 8orna idag var om möjligt ännu värre. Fattar inte hur dom tänker... De borde vara glada att det har temadagar och får lyssna på mig i 30 min istället för att räkna matte... Jag höll på att bli tokig.
Men plötsligt händer det! Ljuva 8 A gjorde min dag. Fina,vänliga,väluppfostrade ungar. Det kunde saker och ställde massa vettiga frågor och vi hade en fin disskussion :D Så skönt att avsluta dagen med ett leende på läpparna.

Jag blev erbjuden att komma tillbaka och föreläsa för 9orna också vilket jag väldigt gärna vill göra :D
Inte nog med det... Efter en god sushilunch med Madde pratade jag med en kvinna på Åhlens om hårfärg,hon valde den jag har i håret och gav mig hennes kort,hon var teamledare för Forever och hon tyckte att jag var så trevlig att jag skulle platsa i deras team! Vet inte om hon säger så till alla hon träffar men det kändes kul att bli uppskattad iallafall ;)
Hon fick mitt nummer ifall hon vill ha massage,hehe. Möjligheter i varje möte!

Nu ska jag ta en mycket välförtjänt powernap och ikväll blir det Yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0