Kaffe och träning

Kaffe! *Love*
Ikväll blir det plugg med Dijana... Redovisning imorgon! Men vi vore ju inte vara Dijana & Li om vi inte var ute i sista minuten...

Lill-babs är mycket piggare idag! Så skönt. Igår trodde vi nästan att det var över. Mamma grät och brorsan sa (med gråten i halsen): Du får inte dö lill-babs,du är för stark för det.
Och det verkade hjälpa,idag är det en helt annan hund!

Har joggat 5 km med mamma. Eller vi sprang 500 m,gick 500 m osv. Skönt var det iallafall!

V 47
Måndag: Yoga
Tisdag: Station medel
Onsdag: Jogging med mamma 5.5 km
Torsdag: Medelpass
Fredag: Core
Lördag: Vila
Söndag: Station bas
Tränade kanske för mycket men med mat och god sömn kommer man ganska långt... Tog det lugnare denna vecka iallafall.

V 48
Måndag: Vila
Tisdag: -
Onsdag: Station bas
Torsdag: Yoga 2
Fredag: 30 min motionscykling + 1km simning
Lördag: Vila
Söndag: Jogging med mamma 5 km

Nästa vecka går mitt träningskort ut på fjärran så jag ska försöka gymma 1 gång och simma 1 gång innan dess!
På onsdag ska jag testa Bräda på friskis med Helen,spännande!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag jobbar heltid på GD + flera frilansgrejer så jag kommer inte ha någon fritid fram till helgen. Men då kanske? Åker på kryssning på söndag.

2009-11-29 @ 18:41:03
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejj Li - tänkte höra hur Lill-Babs mår idag. Jag har inte fått in din mailadress i datorn än (fått ominstallera) så jag skulle bli glad om du kan maila mig, så jag får den igen - och givetvis uppdatera om gosehunden hur hon mår.



Kram/Malin

2009-11-29 @ 18:49:28
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0