Glad kropp!

Träningen har gått som på räls de senaste veckorna och min kropp är så glad och stark!
Så skönt =D
V 44
Måndag: Yoga
Tisdag: Jogg med mamma- 4.2 km
Onsdag: Yoga
Torsdag: Styrketräning
Fredag: Simning 1 km
Lördag: Medelpass
Söndag: Vila

V 45

Måndag: Yoga
Tisdag: Jogg med mamma- 5.5 km
Onsdag: Stationspass
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning
Söndag: Stationspass

V 46

Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Stationspass
Torsdag: Yoga 2
Fredag: Vila
Lördag: Jogging 5 km
Söndag: Stationspass

Jag brukar gå på station/bas för att tiderna har passat mig.
Jag har varit på station/medel tidigare och då tyckte jag inte att det var så stor skillnad mellan bas/medel.
Idag var jag på stat/med det TUFFT och riktigt jävla jobbigt!! Får jag inte träningsvärk imorgon gråter jag!



Lill-hulken ;) Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Bullen

den som ändå fick träna :(



host host slem slem jävla förkylning...

2009-11-18 @ 02:33:57
Postat av: Mange

Hah är du man eller mus bullen? Trotsa förkylningen!



Schyssta biceps Li! :D

2009-11-18 @ 07:21:17
Postat av: Lisa Norling

Du kan få lite träningsvärk av mig. Det är fan inte kul att få det, speciellt inte i benen för då kan man ju knappt gå.



Ses kl 16! Kramis

2009-11-18 @ 09:54:16
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0