Fredag

Blä för att ha tvättstuga klockan 07! Usch usch!
Slängde i tvätten och sov 2 timmar till men nu är jag seeeg. Blir nog en härlig powernap på soffan senare!

Nu ska jag ut en sväng med Lill-babs och sen ska jag till gymmet och cykla lite och läsa mina nya tidningar som kommit i veckan =) Efter tänkte jag simma en sväng! Nästa lördag går mitt gym/simkort ut och nu måste jag krama ur dom sista slantarna ;) Nästa termin blir det allkort på Friskis&Svettis!

Ikväll ska jag hem till Madde innan vi går till Mingel&bar och tittar på I hate school igen!
Kul kul =)


Oktober 2007.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

haha va söt bild :)

2009-11-27 @ 12:23:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0