Det gick bra idag :)

Märkligt,skrev detta inlägg men det försvann i cyberspace.

Det gick bra idag! Det var bara 7or,dom var sjuuuukt dryga och uppkäftiga och bråkiga. Minns inte att vi var sådär jobbiga...
Blev lite kort,hade material för 25-30 min men jag hade 40 min till förfogan.
Helt sjukt att vara tillbaka på gamla högstadiet... lärare som jag inte hade kände igen mig och jag fick komplimanger för mina byxor,mobil och mitt hår från eleverna. Hehe. Kallades "flower-power estet"
på högstadiet ;)


Noterat: Det finns lika många stilar på armhävningar som det finns människor...
Idag såg jag en kvinna som rullade fram på låren stället för att stå på knäna eller tårna,hon såg ut som en säl.
Mycket lustigt och oeffektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0