Värsta natten

Jag har aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde i natt. Kändes som att jag låg i dvala hela natten och sov otroligt lätt. Har så otroligt mycket att tänka på. Vet inte var jag ska lägga energin... Jag är så matt.

Nu ska jag ta med Lill-babs på långpromenad. Tänkte ta milen idag... Det är ruskväder men det blir nog bra.
Ska slänga i mig lunchen,ska förbi Niklas jobb och visa upp henne... hehe.

Köttmulen gillar att åka bil....

Gårdagens motion: 30 min orbi+ 5 km jogging. Älskade varje minut.
Steg: 8534 st. Men då hade jag inte på mig räknaren när jag gick till gymmet,träningen ovan,när jag gick hem till putte,gick hem till mig. Det borde alltså ha legat runt 20-24.000 steg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0