Uppsala

Sitter i Tanjas vita soffa i Uppsala. Sover här inatt,skulle egentligen stanna till torsdag morgon men jag har ingen lust att gå upp 05.40 och ändå komma 60 minuter försent till skolan...
När vi tar paus imorgon ska jag hojja ner på stan och kika lite. Skulle ångra mig annars...

Föresten hur mycket hatar vi CSN denna månad?! Nödvändigt att få 9200 kr i januari men bara 5800 i maj när man inte får några pengar alls i juni?! Varför inte få 7800 i jan och 7800 i juni???????????
Ringde föresten Omvårdnad idag(har grym telefonskräck så de var nervigt) men "min" rekryterare var sjuk så jag fick lämna uppgifter så ska någon annan titta på de,HOPPAS.

Gårdagens motion: 20 min orbi,gym ben.
GE MIG TRÄNINGSVÄRK. Har inte tränat benen på 17 dagar,kör hårt som vanligt,svetten rinner,stretchar inte men blir inte ens stel,tung eller öm.
GRR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0