Sliten och trött-dansande idioter

Idag är jag sliten... Drack min flaska vin + ett glas champagne. Helt fel.Men kvällen var riktigt rolig. Kom i säng kl 05 så trevligt hade jag iallafall! Satt uppe med Gustav och Mange efter att Madde lagt sig och Fredde däckat i soffan.

Vi dansade som idioter... Det är Mange som tagit bilderna.
Dessa från Madelene:
Jag och Putte <3
Ställde mitt vin bland grönsakerna så jag skulle hitta de :P
Jag hade på mig:
Örhängen- Hm
Spetsfodral- Avregods från Monki
Nitbälte-Malaysia
Kjol-Åhlens

Idag måste jag skolarbeta... motivationen är inte på topp. Men jag ska ju till SPANIEN om 8 dagar så det måste skolarbetas vare sig jag vill eller inte(var fan är mitt pass någonstans?!).
Ska också äta middag på O´learys med Putte och sen ska vi kolla in pappas nya lägenhet.. Jag skulle få paj formar och dessertskålar. Varför han inte rensade bort sånt innan han flyttade är ju ett mysterium....

Gårdagens motion: 1 km simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0