Okej du snattade inte

Fan. 80  minuter på stan med 500 kr som jag FICK bränna och jag hittade INGENTING.
Lite dumsnål var jag. SKulle köpa örhängen för 19 kr på Gina tricot men de hade ingen kassa öppen så jag var tvungen att gå. Jag hatar Gina.
Såg Charlotta Flinkenberg idag,blev lite förvånad. Hon såg riktigt sliten ut på Gina Tricot.

Var hem till mormor med brorsan och mamma också. Blev en söt röd tröja och 500 kr rikare!!!!!
Jag har kunnat shoppa med dubbelt gott samvete :(
Men jag gick och "storhandlade" för 278 kr. Massa gött.
På hemköp så ser jag en sliten gubbe som virrar runt. Han stoppar en Plopp innanför jackfickan och smyga mot utgången och moralpolis som jag är gick jag fram
-Ska du inte betala de där?
-Vaaadåååå för något? (man ser att han saknar tänder i underkäken)

-De där du stoppade innanför jackan?
-Den har jag betalat!!!!!! (överdrivet arg)
- Ehh... det har du väl inte alls?
-JOOO. Jag hade den i bakfickan. Kom så får vi prata med  henne(antagligen någon som suttit i kassan förstod jag)
-Nej jag tä'nker inte följa med dig.
-Nu får du sääääägggga förlåt!!!!!!!!!
-Nej det tänker jag inte göra.
-Skiiiiiiiit iii deeee dååå!
-Eh ja?

Tydligen hade han glömt något på Hemköp och gick runt där som att han var påverkad.
Men är man inte bra dum om man har handlat något,går in igen och sen flyttar på det man handlat ,med stirrig blick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0