ok eller inte?

Jag tycker att tubtopp är fult. Men jag har ändrat mig och köpt mig en prickig liten sak.
Fast det är en avvägning..
Jag har inte jättetuttar men jag har tuttar vilket för att de kläms ihop till små taxöron.

Är det okej? (haha vet att ni inte kan kommentera)

FÖRESTEN
-Hur jävla svennebanan är man inte om man tycker att Svennebanan är bra,årets sommarplåga,trallvänlig och "sätter sig på hjärnan"?!
Så svensson så jag tror att jag döööööör.
-Läst Sophie Kinsella-En shopoholic i New york.
Maken till hjärdött tidsfördriv har jag aldrig varit med om. FY SATAN vad kass och pinsam den boken var. Betalar människor för boken och filmerna? Jag snodde boken från lägenheten i spanien,haha. Borde ha en liten cermoni där jag eldar upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0