Mat ska kunna handla mat...

Handlade för 430 kr idag... började nästan gråta. Jag har bara 1000 kr till mat tills v 26 och nu har hälften försvunnit...
Jag måste ju kunna köpa färsk mat för fan. Ekologisk går oftast bort... några kronor dyrare och mindre förpackningar är inte aktuellt...
Jag skulle ju kunna leva på nudlar och havregrynsgröt men då kan jag inte träna,skulle aldrig orka och om jag orkar blir jag helt nedbruten.

Nu har jag gjort några negerbolllar och lördagens kanelcookies med choklad. Tom energi kan man ju också leva på...

Har haft en riktigt skön eftermiddag iallafall. Bara datanördat och tvtittat.


Jag i januari 2006. Egentligen ska underkroppen vara bar men tuttarna fick inte plats innanför armarna och bilden skulle hängas upp i skolan. Annars hade tuttarna lätt fått hänga fritt,vad gör man inte för konsten!
Anna Zetterberg har tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0