Lunch

Nu är det lunch.
Sitter i skolan och jobbar med Tanja. Mycket mycket nu.
Putte sa igår:
Jaha skiver du b-uppsats nuuuuu? Han lät dum och helt förvånad. Vet inte varför han trodde att jag varit stressad och sur den sista tiden....
 
Igår fick vi middag hos svärpäronen,Faster Ingegerd från Kanada var på besök.
Vi fick jättegoda grillspett med 32746 tillbehör,det var jättegott :)
Efterrätten lät jag bli. Ska ju på semester i 7 dagar men massa god mat,snacks,dryck och utan motion så då kan jag ju låta bli sockret när jag är hemma :P

Madelenes foton.


Idag ska jag på stan med mamma. Jag har helt oväntat  var fått 500 kr över så jag ska faktiskt unna mig något fint....


Gårdagens motion: 10 min cykling,gym-överkropp samt 1 mils promenad i terrängspåret i Hemlingby
Steg: 27.925 st (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0