Jag är typ gul men jag vill inte sluta!

Jag har alltid haft ett stort hat till brun-utan-sol. Vet inte riktigt varför... antagligen för att det är kladdigt och färg och grejer.
Men för två år sedan köpte jag Dove´s lotion med gradvis bränna... Av någon anledning valde jag "normal to dark skin ",visst jag har mörka färger och jag blir lätt brun men så fan heller att jag har "dark skin",så när jag skulle använda den i maj,blek inför balen åkte den givetvis upp i badrumshyllan och har samlat damm sedan dess.
Nu har jag fått bra färg från Spanien och varken vill eller har råd att springa på solarium i väntan på solens strålar.
Känns ohälsosamt. Så lotionen åkte fram igen-och jag älskar den! Nästan besatt... den ger så sjukt bra färg och lite shimmer vilket jag älskar. Nu skiftar jag i gult men jag planerar att smörja mig snart igen... Ett tips för den som gillar att BUS:a sig alltså!
Så brun är jag...har missat att smörja under piercingen,haha lyckat.

Vill även tipsa om dess godingar,inte direkt jättenyttiga men bättre än chips och de smakar godare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0