Vi gör så dålig tv i Sverige

Det sämsta på svensk tv just nu:
-Färjan
SÅ kasst. Finns ingen humor någonstans. Personalen är så sorglig.
Så tragiskt att Per inte har något liv när han är sjukskriven och läser på sina matlådor och tycker att han lyckats.
Och vad är så kul med att man svinar på kryssning? Det gör ju alla. Men det vore roligare om det var läkare eller advokater som kommer dit i kostym och dansar på bordet och är otrogna.
Det har inte kul att se arbetslösa ungdomar dricka sig redlösa.

-Grillad
Vi har inte tillräcklig bra komiker för att det ska vara roligt. Deltagarna skrattar inte och publiken applåderar inte.
Blir så konstigt när man kör: "Du är så tjock Anna book men you know I love you"  BLÄ.

-Den rätte för Rosning
Killarna som är kvar är typ 20 bast och runkade som 15 åringar till Lindas knullscener i Big brother.
Jag förstår inte varför Linda är på Tv. Det hade ju kunna vara vilken tjej som helst egentligen...
Har Linda något yrke? Bloggar hon bara? Jag tycker iallafall att om man ska klassas som "känd"  så ska det väl vara för något speciellt. En talang till exempel. BARA NÅGON liten TALANG.
Linda-Jag har aldrig haft sex med det motsatta könet
Ejjan- Ja det klart..
Linda- Vaaa har du?
Ejjan- EH... ja de klart
Linda: Va?
Ejjan: ....
Linda: Eh oj jag menade samma kön.
Hon är dummare än dummast.

Bubblare:
-Wipeout
- Herre på täppan eller allt med Erik och Mackan.


Jag gillar:
-Allt med Fredrik och Filip
- Berg flyttar in
-Lyxfällan
-Du är vad du äter (Inte Anna skippers metoder men själva programmet är ju bra)

Kommentarer
Postat av: T

nej men linda har ju gjort det bra som lyckas hänga kvar på ingenting...mer till intetsägande människa får man leta efter...läste lite i hennes blogg en snabbis, hon skriver sämre än en fjårtizz!! HAHAHA å grillad är sämst, allt enligt manus å skämten är sämre än mina, nykter som full, vilket är ett dåligt betyg!

2009-03-31 @ 16:32:15
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anna

åh trevligt =) gärna om jag är hemma! :D

2009-03-31 @ 21:25:30
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

va va vaaa!? sa hon de.. läraren!? men jag tror jag smäller av. ja ja.. bara att stå ut.



men du, färjan är ju sååå bra!! ;)

fast ber flyttar in ser jag ram emot.

2009-03-31 @ 22:01:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0