Sommartrygghet

Äntligen lite trygghet i sommar! Blir sommarvikarie på Omvårdnad,förhoppningsvis personlig assistent.
Mina två senaste somrar har varit otrygga men nu kommer jag ha ETT SCHEMA. Weho.


Nu: Träffa Staffan för första gången på 11 månader!
Sen: Träna (gjorde de inte igår....)
Ikväll: Hemtenta

Sanningen: Staffan dök inte upp,vi väntade 30 minuter. Jag kom inte iväg till träningen. Jag har inte gjort ett jävla skit på hemtentan. Hur kan en dag bara försvinna?

Jag idag:


Byxor- Lindex barnavdelning
Tröja- Gina Tricot
Örhängen- Hm

Kommentarer
Postat av: Niklas

GRATTIS, bra jobbat!

2009-03-19 @ 12:39:36
Postat av: Ida

Åh, va roligt! Grattis! Glad för din skull.

2009-03-19 @ 15:02:42
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0