Pinsamt!

I fredags höll jag på att skämma ögonen ur mig,på internet,haha.
Jag talade med en vän på MSN och han frågade vad jag skulle göra i helgen.
Jag skulle hem till Gustav på inflyttningsfest... men va fan heter Gustav i eefternamn? Det stod helt still.
Gick in på facebook och sökte på "Gustav". I min brådska såg jag inte att jag skrev i rutan "Vad gör du nu?"
Det stod alltså: Li Gustav på min facebook. Jag "gör" Gustav en fredagkväll... Min kille heter Patrik.
Raderade jättesnabbt och hoppades att ingen hann se. 10 min senare går jag in på min profil och vad står det? Jo: Li Gustav.
AH Radera!!!!!!


På torsdag ska jag på intervju på Omvårdnad! Håll tusen tummar för mig!

Kommentarer
Postat av: T

åke är min bulldog! fast han e nog inte född än :D men jag vill ha en åke, fast det blir svårt när stina är allergisk! :S haha då skulle jag å lillbabs hitta på mycket tok...

2009-03-17 @ 16:27:20
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0