Jag,mat och min hund

Nu uppdaterar jag med lite bilder! Hemtentan är inlämnad och jag kan återgå till ett normalt liv igen!

De senste dagarna har jag:
Myst med tröttmulen


Lagat god mat:

1- Vegfärs med vitlök och krossade tomater toppat med pinjenötter tillsammans med fullkornsspaghetti samt sallad och fetaost.
2- Kokt kycklingfilé(ja den med glas i...) zucchini,potatis och morötter i ugn med gurka och körsbärstomater sam en helt underbar hummus(får det heta hummus utan sesampasta?) på kikärtor,vitlök,lite salt,citronjucie och en svätt olja, SÅ GOTT.
3- Halloumisallad med quinoa och paprika,körsbärstomater,böngroddar,kalamata oliver och fefferoni.
4- Ärtigt mos igen med fetaostgratinerad kycklingfilé,tomater,paprika och böngroddar. Precis som bilden avslöjar blev det lite för lite mat :/

Jag har badat och känt mig riktigt skitig under naglarna... ett tecken på att de är för långa.


Jag har hatat min hemtenta:


Gårdagens motion:
mag/ryggövningar på pilatesboll

Kommentarer
Postat av: stina

åh vilken mysig vovve.

är det din fina?



2009-03-30 @ 14:09:59
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0