Gil Grissom in my (sex) dreams



Härom natten drömde jag att jag hade sex med Gil Grissom (ja från CSI)... inte den sexigaste personen i världen kanske.
Drömde att jag och några andra var bortrövade av banditer och de skulle föra oss någonstans.
Gil skulle tvingade sig på mig men jag blev jättetänd och vi hade hett sex.
Dagen efter,vid frukostbordet (ja!) så var det helt plötsligt Ida som hade haft sex med honom.
Han knöt en sjal runt hennes hals och såg på henne med kärleksfull blick. Då förstod alla banditer vad som hade hänt.

Ja vad ska man säga? Någon som vill analysera?

Kommentarer
Postat av: C.

Jag kan tänka mig att han är jävligt petig och bestämd i sängen. Allt ska göras exakt som han vill det för att få den mesta njutningen, annars blir han butter och ger små bitska kommentarer ;P

2009-03-29 @ 14:03:40
URL: http://kristider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0