Du är inte värd mer,Linda!

Nu har jag gjort det jag inte skulle göra: Jag har tittat på Den rätte för Rosing.
Är det ett gäng 8åringar hon träffar? Vilka jävla freaks. Ingen är ju där för att träffa henne och att bli kär i henne.
"Jag funderade om jag skulle köpa en present till Linda eller en pizza. Jag var så jävla hungrig så det blev en pizza"
Men den sorgliga sanningen är att hon är inte värd mer. Hon håller samma kvalité som killarna.. De ser ju ner på henne!
Dessutom har hon ju redan en pojkvän... programmet är bara en tjusig liten Pr-kupp.




Lennart Rehnman har tagit bilden för Expressen.
Snygg? Charmig? Smart? Rolig? Nej.

Kommentarer
Postat av: Carro

Well, när jag träffade Linda var hon både snygg, glad, snäll och väldigt trevlig. Men du har ju inte träffat henne, så det kan inte du veta :)

2009-03-10 @ 23:10:07
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo just det, jag undrar lite över din rubrik, kan du utveckla vad du menar med den? Syfte? Innebörd?

2009-03-10 @ 23:56:45
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0