Det blev fest!

Klart som fan man inte är taggad på fest när man precis ätit,sitter i svettiga träningskläder och inte har tvättat håret på 3 dagar.
Nu taggar jag med kaffe con leche och lättsaltade riskakor med bergott havssalt på,gött!

Så här ser jag ut ikväll:

Örhängen- Indiska
Linne(med mycket osmickrande fickor på magen)- Malaysia.
Kjol och skärp- Second hand.
Riktig budgetklädsel allt ink strumpbyxor- 140 kr :P

Kan konstatera att det var en bra dag på gymmet igår... orkade knappt lyfta armen för att föna håret!

På måndag ska jag och Madde se reprisen av Melodifestivalen,ska bli trevligt.
Jag ska försöka undvika att läsa för mycket om programmet innan dess... Kommer ju antaligen inte missa vem som vinner men jag ska inte söka information om man säger så.

Trevlig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så sjukt snygg i lugg!!

2009-03-14 @ 19:56:36
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0