Bra dag!

Åh vad det var kul att köra bil! Blir så himla sällan nu för tiden...Nu är Puttes bil på lagning så jag har inte kunnat köra den heller men jag är ingen miljöbov. Jag tar inte bilen till gymmet(tycker att det är som att äta innan man ska på buffé eller klippa sig innan man ska till frisören),jag tar inte bilen till stan eller skolan när det inte ens är 2 km dit...

Jag fick massa grejer av mormor. Blommar,ljus,galgar och en blomma!
Fick även ett linne och en klänning! Hon är bäst <3
Jättesött linne/klänning med virkad överdel(ska självklart ha svart bh eller linne under,inte lila ;)- Dm mode.
Klänningen var egentligen till mormor,hon köpte oprovat och den satt inte så bra så jag fick den! Från B- young



Ikväll ska jag och pojkvännen hem till Madde och Fredde och se Andra chansen!
Jag har verkligen ingen koll på melodifestivalen i år... jag är ju sjukt intresserad egentligen.


G
årdagens motion: 60 min motionscykling. Jag hade inte samma driv som jag brukar ha.....

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Sötnos :)

hoppas du får en braaa kväll!!

2009-03-07 @ 21:12:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0