+15

Min termometer visar femton plusgrader i solen!!! Helt fantastiskt! Nu vill jag ha vår! (Det vill ju jag ha hela hösten/vintern)
Jag ska släpa med mig Putte på en promenad,det kommer bli sjuk motion för honom,haha.

Mamma ringde och skvallrade om vinnaren igår... Hon var aslycklig för hennes favoriter kom etta och tvåa.
Men det ska bli jäkligt kul att se hela programmet imorgon... Jag har ju inte ens hört hela vinnarlåten....


Idag fyller älskade lillebror 19 år! Grattis! Vi ska hem till mamma och fika och hämta tillbaka lill-babs... Mamma har fått in vanan att kidnappa henne varje eller varannnan lördag. I fredags ringde min pappa från Arlanda,han är hemma efter 30 dagar i asien. Vad ringer han och säger? Att han har saknat Lill-babs jättemycket! Han har alltid varit galet hundrädd men en viss donna har omvänt honom...
 
Lill-babs 9 veckor, september 2007

Nu har jag anmält mig till några sommarkurser.... Backup om jag inte får något sommarjobb.
Det blev:
-Etik och ledarskap A 15 hp
-Den svenska filmens historia 7.5 hp
-Vittnespsykologi 7.5 hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0