Stolt över mig själv!

Lotta hade glömt att vi skulle gå på  utejympa och de får jag veta 5 min innan passet börjar. Jag är ombytt,laddad för träning och utan mitt gymkort,jag måste alltså möta en stor rädsla i att röra mig till musik- nykter utan att ha någon att le igenkännande med!
Det gick otroligt bra jag är stolt över mig själv! Jag vill verkligen vara bekväm med att gå på jympapass och efter att det var en stor del i Fysisk aktivitet B har det blivit bättre! Eftersom jag har satt ihop ett pass med tre andra och varit ledare på några låtar känner jag mig bekväm med att ge kritik till den unga söta ledaren,Sofia:
- Bra uppvärmning och nedvarvning
-Bra vändningar,dvs visa hela gruppen vilka rörelser som genomförs.
- Slapp konditionsdel,jag vill bli helt slut men icke.
- Ifrågasätter att lägga arm-och magstyrkan under samma låt då detta är ett big No no.
-Misstänker också att några låtar hade för låg BPM (beats per minute) för sitt syfte!
Min egen insats:
-Det är fortfarande svårt för mig att vara koordinerad,rörelser med både arm och ben är jättesvårt för mig!
-Jag har fått bättre kondition(kan ju ha något att göra med att ledaren valt för långsamma låtar och då blir det ingen riv i konditionsdelen av passet ;)
-Jag är mer uppmärksam på vad ledaren gör och även på detaljer.

Alla andras insats:
-Gud vad folk är duktiga på att koordinera armar och ben och hänga med i rörelserna!
-Fan vad många kvinnor det är som gör felaktiga armhävningar!
-Många vill hellre skvallra och skratta än att träna!

GRATIS JYMPA I BOULOGNERSKOGEN:
Måndag & Torsdag 18.00- Bas 19.00- Medel
 

Kommentarer
Postat av: kicks

Du är duktig gumman, jag är också stolt över dig :)

2009-06-25 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0