Sliten

Fan vad jag är oförtjänt sliten.
Tyckte att jag skötte mig hyfsat igår, drack bara det jag hade,drack flera liter vatten,drack kaffe,tog ipren (uttorkad trots vattenintag?)åt mat och drack mer vatten.
Ändå mår jag som en överkörd ko idag,skulle vilja ha dropp. Har  i och för sig bara sovit 4 timmar. Festen var grym iallafall! Efterfesten också =) Bilder kommer senare...
Nu ska jag kurera mig med skorpor och te. Sen tror jag att jag knallar ner till Hemköp och köper lättsaltade chips och Plopp lakrits! Tanken på att göra matlåda till imorgon finns inte.

Gårdagens motion: 5 min cykling,gym blandade kroppsdelar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gym på bakfyllan, ååååh strongt!

2009-06-14 @ 13:55:21
Postat av: Li

Kan du läsa? Gårdagens motion!

2009-06-14 @ 15:37:44
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0