Isaks fest

I lördags hade Skelanders den årliga sommarfesten! Regnet öste ner men flera preseningar hade spänts upp och stämmningen var på topp!
Jag och Ida förfestade hos Niklas och sedan gick vi 2.5 km hem till Isak.

1- Petter& Ida
2-Anna

3-  I hate school som består av Pontus H,Isak S, Petter E & Robert N.
4-Hanna,Mattias,David och Niklas
5- Ida & jag
6- Rockstjärnor.

7-Hey ho lets go?
8- Thomas!
9-10 Bandet

11- Thomas spexar
12- Anna,Hanna,Oskar och Mattias
13- Jag och Toot
14- Snygg pose!

Rockstars!

15-misslyckat...
16- Hanna applåderar!
17 Ida,jag och Niklas!
18-Vi hänger i köket!
19- Haha hängöga
 Sen lockade pojkarna med mat på efterfest så jag och Ida åkte med Pontus och hans bröder,Isak,Tor och Niklas hem till Pontus för mat och Isaks klockrena imitationer.
Kl 06 blev vi trötta och vi ringde taxi,så tacksamt!
Det var en supertrevlig kväll,synd bara att jag mådde så dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0