huvudvärk

Jag har sån huvudvärk! Jag har så svårt att äta när det är så här varmt... Ska dricka lite mer vatten sen ska jag iväg och träna! Har inte blivit mycket av den varan... Skulle väl vara OK att träna 2 ggr i veckan om jag kunde sköta kosten men jag hoppar över måltider som sagt och då småäter jag mer givetvis! Men som tur är kan jag peppa mig själv utan att göra kostscheman eller ha inbokade träningar med kompisar för att det ska bli av...

Nu har jag köpt ny kamera! Äntligen! Min kamera har inte funkat på ca 2.5 månader och de bilder jag har tagit har varit med pappas kamera,skönt att ha en egen!

Missförståndet angående helgens jobb är nu uträtt.
Under min tid på sjukhuset (förra sommaren och denna) har jag aldrig varit med om att någon sagt A,B-och C tur om arbetstiderna. Men 1 av alla 20-tals personer som bokat in mig för jobb säger så.
Jag tycker det borde vara ganska logiskt såhär : A tur kl 07-14, B tur 14-22, C tur 22-07, ELLER HUR?
Jag belv inbokad för en "c tur" och bekräftade med: Natt? Och fick ett ja.
Men tydligen är c tur 14-22 och natt är natt,natt har ingen  bokstav......KONSTIGT.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack, behövde höra det! sitter för tillfället med 2 st i käften ;)

2009-06-29 @ 21:14:31
URL: http://arn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0