Go morgon!

Nu är jag uppe efter nattens jobb... inte ett dugg utvilad. Kroppen vill inte träna idag,då måste man ju lyssna... Få bli 2 ggr denna vecka... Dåligt!

Gårdagen:
Kräftor och bruchetta
"Björn" Egentligen heter det "sitt vackert" tror jag men Lill-babs ser ut som en björn när hon sitter så :P
Jag!

Jag har fått fina bilder på vänster sida om bloggen!
<------------------------
Så tjusigt! Tack Putte!
 
Idag hoppas jag på att få träffa Staffan! Han åker till Malta för jobb imorgon! Så typiskt att han varit hemma i 3 månader och vi har bara setts 2 gånger! Han har varit i Litauen 1.5 år och i Irland 6 månader och nu väntar Malta... Jag var och hälsade på honom i Litauen men många av våra gemensamma vänner har inte hälsast på honom alls. Nu när han ska till Malta har de typ bokat biljett innan Staffan ens har gjort de själv! Ganska komiskt tycker jag...
Ett lidande uttryck från Staffan i Litauen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ola och jag tänkte ju hälsa på Staffan i Litauen men det blev en massa förhinder ekonomiskt så ... :/

2009-06-20 @ 20:01:31
Postat av: Sarah

Hm, var kanske jag som var problemet då. Vet inte.



Var ju lite därför han gjorde slut också. För att känna att han inte behöver ta hansyn till någon annan i det han gör med sitt liv (vilket jag iof aldrig krävt heller, men sånt blir ju automatiskt ibland antar jag). :P

2009-06-23 @ 21:38:11
Postat av: Sarah

Haha, ja det där den Ola jag känner också kan jag upplysa om! ;P Men han vill ju ändra sitt liv lite verkar det som, kanske därför han bokat biljetter och så nu lixom. :P han kan behöva ta ut svängarna lite! ^^

2009-06-24 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0