Fri

Inget jobb,ingen skola på 30 dagar! Har inga planer alls...  Eller jo. Vi fick komplitering på två pyttesaker på uppsatsen som jag gör nu,klar om 5 min. Jag skiter så jävla hårt i det betyget faktiskt.

Skulle sova länge idag utan att klockan ringer på morgonen,det var en månad sen jag fick göra det! Men nej... Sov hos Putte och  han skulle jobba och snoozar typ 3 gånger klockan 9 på morgonen. Sen får jag sms och folk ringer innan klockan 10.
:(
Ja jag sov hos Putte... Har fått flera frågor om hur läget ligger. Vi har gjort slut och det är slut.
Vi ses fortfarande och umgås. Kanske är det att äta kakan och ha den kvar. Den stora skillnanden är att jag är lycklig! Jag är kär i mitt liv igen. Jag fick slita och kämpa så jävla mycket för vårt förhållande men jag fick NOLL gensvar. Nu ska han plötsligt vara den prins han var när vi först träffades men det är för lite för sent tycker jag. Vi kan vårda vår vänskap nu och sen får vi se... vi behöver tid att mogna på varsitt håll och om ett par år kanske det blir vi igen. Han är min lobster men just nu är det inte rätt.

Klumpigt: Jag hade inte lämnat studieförsäkran.... Illa. Nu kommer pengarna nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Då kan vi smsa varandra en himla massa under natten !! :)

2009-06-18 @ 17:41:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0