Examensfest

Imorgon har min kusin sin examensfest,hon är nu färdig socionom.
Madde blev också klar igår,hon fick en råsaftcentriufug men jag tror inte att hon ska ha någon tillställning.
Om ett år är jag färdig hälsopedagog. Ska man ha examensfest då även om jag ska fortsätta plugga?
Hum... Det negativa med en examensfest är ju att man får betala allt själv till skillnad från studenten... men
jag har ju ett år på mig att fundera.


Idag:
Göra ändringarna på uppsatsen? Det borde gå fort.
Träna
Städa
Vika tvätt
Inte så många planer idag alltså :P

Det har blåst bra inatt!


Idag kom betygen in för Epidemiologi och forskningsmedtod! 
Jag fick D,jättenöjd med de med tanke på hur tråkig/dåligt upplagd kursen har varit
samt att informationen var KASS.
A 0
B 12
C 43
D 20
E 0
FX 23
F 0

Så har såg fördelningen av betygen ut. INGEN fick A och ingen fick E.
Fler fick Fx(icke godkänt) än de som fick D och B.
Säger inte det något om hur kursen är planerad?

Gårdagens motion:
1 km simning i isregn i utebassängen.

WOHO! Jag jobbar på sjukhuset måndag eftermiddag och tisdag natt :)
Har skola på onsdagen men det kräver bara 75 % närvaro så vi får se hur jag gör. Känns lite överkurs att jobba 22-07 och sen gå till skolan kl 10-15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0