Bättrat på brännan

Idag har jag bättrat på brännan ute i Vårvik. Det kryllade av skrikiga ungar men det då känns det bra att man har hund med sig som de blir lite rädd för ;)
Jag har hängt mycket med exet på senaste tiden... mer om det någon annan gång. En emotionell karusell typ.
Lill-babs mös i skuggan,men hon badade typ 3 gånger också!

Jag har turban för att skydda mitt röda hår,vill inte bli så sliten och blek som förra året. Benen ser ut som jätte läskiga stumpar!!!
Efteråt käkade vi på uteserveringen,jag åt lövbit och putte åt hamburgare.

Nu ska jag träna,hämta paketet från Hm och inatt jobbar jag 22-07!

Ingen motion sedan i torsdags utöver korta promenader...
Gårdagens motion: 60 min medel jympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0