Det ser mörkt ut...

Undra om det blir någon utejympa idag? Det ser bra mörkt ut,regnmolnen hänger tungt över Gävle.
Om det inte blir något så blir det en vilodag... Kanske att jag påbörjar mina jävla uppgifter till sommarkursen!

Imorgon fyller mormor 71  så det blir smörgåstårta på eftermiddagen som jag har lärt mig att tycka om!
På dagen ska jag och Lotta till Valbo köpis och kanske shoppa upp mina sista slantar.
Jag har 700 kr kvar på kontot,120 kr i plånboken. Idag ska jag veckohandla och då får jag fan klara mig i 11 dagar!
Jag vill skriva mer om mat och lägga upp bilder men nu ska jag leva på havregryn ett tag så det blir inte så kul!


GRATTIS Anna Grön som tog körkort idag :)


Lördagens motion:
Promenad
Steg: 18.262 st
Söndagens motion: 20 min crosstrainer,stryketräning,13 min cykling
Steg: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0