Spontan utgång.... Partypingla?

Ja då har man efter lördagen klarat av sin tredje utgång på 9 dagar. Lite att ta i tycker jag men det har varit jävligt kul! Det är ju inte riktigt jag... Jag är tjejen som detoxar,dricker inte alkohol på flera veckor och går ut på krogen typ 2 gånger om året. Men det har nog börjat ändrats ;) Det känns sådär men  mitt liv är NU jag kan inte sitta hemma och fundera längre!

 

Nästa vecka åker Niklas till USA och blir borta i minst 8 månader... Kommer att sakna dig massor!
Det var en jättebra kväll <3
Mådde dock som en överkörd ko igår för jag var puckad och blandade rött vin och öl. Uscha.

Kommentarer
Postat av: Sara L

Men gud tack snälla :D Vad glad jag blir! Låg du i vattnet och simmade med mina småbarn?

2009-07-28 @ 20:06:29
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0