Ramlade i trappen...

Packade en ryggsäck för solning på gården. En påse också.
Och Lill-babs i koppel. I trappan drar Lill-babs och jag brukar vara stabil men idag hade jag sandaler på fötterna och gled till och ramlade tre trappsteg,åkte kana kan man säga. AJ.
Slog i stjärten,ländryggen och handleden. Sån jävla tur att jag hade ryggsäck annars hade jag slagit i ryggen ordentligt!
Nu ligger jag i solen och Lill-babs ligger i skuggan och slickar sig själv. Slutet gott allting gott.

Sista lediga dagen imorgon sen börjar jag jobba på Hilleborg... Måste köpa busskort!
Fredag:14-21.30
Lördag:14-21.45
Söndag:07-21.30
När jag börjar kl 07 måste jag gå upp 05.20,smärta!!

Gårdagens motion:
1 km simning
Fy fan vad det är tråkigt att simma själv!! Det ska undvikas... Men fort gick det! 40 längder på 27 minuter :)
Steg:
10.218 st

Kommentarer
Postat av: eon

Det där med Lill-Babs var ju faktiskt riktigt roligt - och träffande.

2011-07-17 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0