Lycklig

Åha vad jag älskar att shoppa!! Idag har fyndat:
-2 par leggings
-2 BH
-6 trosor
-2 tshirtar
-perfekta svarta byxor
- väst
-Bälte
-Örhängen
-Hårspännen
Och detta för 900 kr!! Jag är bäst.


Gårdagens motion: 30 min cykling+ 2km jogging.
Eftersom jag har haft lite krångel med benhinnorna pga nya skor (tror det iallafall?) så har jag inte skuttat eller sprungit på över 2 veckor. Började lite lugnt igår och det gick bra :) Imorgon blir det ett medelpass! Ser så fram emot de!!!! Jag älskar att svettas och min kropp har längtat efter att träna efter dumma förra veckan när jobb,fest,lathet och nytt umgänge gjorde så att jag bara tränade 1 gång ;(

Kommentarer
Postat av: stina

förresten så var det himla trevligt att få träffa dig igår.

din kära hund är det sötaste jag vet och tur att du sa åt mig att hälsa på goshjärtat.



förresten, jag har inte publicerat din kommentar för jag visste inte om du ville det?



hoppas allt är bra!

2009-07-30 @ 13:47:48
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0