Läskigt!

Även om jag har en blogg för att dela med mig av... mig själv så är det jävligt läskigt när folk säger:
Jag läser din blogg.
Speciellt när det gäller familj och släkt. Eller människor som man är bekant med,som man känner lite halvt. Oj vad läskigt tänker jag då.
Okända människor och vänner som läser är bara kul.
 Men nu får ni börja kommentera lite mer... är klent på den fronten!

Vad ska jag skriva mer om? Jag nischar inte min blogg... den handlar om mig och det jag gör om dagarna.
Visst det blir en del träning och mat och jag fullkomligt älskar att höra att personer får tips eller inspiration av min blogg!
Jag fick höra att en person undvek att läsa min blogg för att det gav personen dåligt samvete över sin egen livsstil. Jag hoppas att det kan vara positivt åt båda hållen, att en tanke har väckts till liv och ett frö kanske  börjar gro?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oh tack söta !! janu jävlar ärde rött. du får ta och gå tillstina sen du med och bli lite poppy ;) KRAM

2009-07-15 @ 11:08:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0