Hälften?

Nu har typ halva sommarlovet gått... Men det är ju hälften kvar! Jag känner att jag har gjort mycket och jag kommer få ännu mer gjort dessa veckor som kommer! =)

Idag var jag och Lotta ut till köpis och sedan till stan. Lotta shoppade och jag assisterade,jag älskar verkligen det.
Det enda jag köpte var present till mormor och en lax-och avokado sallad på Java! Det var helt klart de bästa för min ekonomi!


Firat mormors 71årsdag har vi gjort idag med smörgåstårta(som jag faktiskt inte vågade äta för att det såg ut som att den stått framme liiite för länge) och jordgubbar och grädde! Putte var med och när han skulle gå började Lill-babs gråta. Hon ylade och snyftade.
Jag och (kusin) Emelie skulle liva upp henne genom att leka på gården men hon sprang ut på vägen och hon skulel efter Putte trots att han gick för över 10 min sedan! Jag blev livrädd,kutade efter och såg framför mig hur hon skulle bli nedmejad av en bil. Som tur var hann hon bara 70 meter från huset och där stod hon och tittade dumt på mig. typ "ropade du på miiiiiiig?!" Men hjärtat slog dubbla slag kan jag säga... Nu sover hon gott i soffan.  Dumma BUS-tjej.

Gårdagens motion: -
Steg: -


KICKI,KOMMMER DU HEM?!?!?!

Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0