Fyrklöver

Imorse hittade jag TVÅ fyrklövrar! Eh... då har jag hittat 3 st på 8 dagar och 5 st under min livstid,när ska turen komma då?

Idag har jag jobbat på Hilleborg och det var en riktigt bra dag! Fick höra att jag var svinbrun och de frågade om jag varit utomlands... trots detta tecken på att jag är brun ska jag lägga mig på gräsmattan och pressa lite mellan springet med tvätten.
Ikväll blir det vin och uteservering!

.............. Blev städning istället för solen! Gud vad jag känner mig duktigt nu,hahahaaa.

Gårdagens motion: 60 min jympa,puls medel. 8 minuter styrka,52 min kondition! Dösvettigt men så härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med sitta på uteservering med dig !!

2009-07-03 @ 17:13:47
Postat av: Kicki

det var jag som ville ;)

2009-07-03 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0