Vårväder

Sol,ingen snö och plusgrader(men det var varmare igår),helt underbart!

Idag ska jag:
Träna
PLUGGA
Åka till Erikshjälpen med mamma,en relativt nyöppnad secondhand butik här i Gävle. Jag älskar secondhand!
I mars öppnar Myrornas mitt i stan! Det kommer antagligen vara superurplockat hela tiden men men.
Ikväll ska jag och mamma på Aloe vera "party" eller information eller vad man nu säger. Jag har tidigare ätit aloe vera-tabletter och då var min hy bättre än någonsin! Jag hoppas at tjag kan hitta någonting för min kassa hy... börjar kännas lite tröttsamt efter 10 år,hehe.

Nu:
Dricka upp kaffet och dra till gymmet.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

vaaa.. öppnar myrorna?!

men va glad jag blev nu..



ha en bra dag!!

2009-01-14 @ 12:17:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oh va jag ska dit och hålla span.. ska du med?

2009-01-14 @ 21:30:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0