Snart snart snart

På tisdag avslöjar jag min hemlighet! Ledsen att jag håller er på halster,inte alls min mening...
Men jag är glad och ser fram emot den här förändringen....

Ikväll ska vi ut och äta(igen)!
Blir favoritrestaurangen Matildas!.
Har ni gävlebor inte ätit där så spara lite pengar och gå dit ;)! Supergott och superlyxigt!

Idag har jag solat 15 min.... jag ska bara sola 15 minuter i månaden nu-förut 30 min/månaden.
Mer hälsosamt så. Jag får ofta höra att jag ser blek ut när jag inte solar... vad kom först,hönan eller ägget?
Sa någon att jag var blek för att jag brukar ha färg eller var jag blek? Hmm...

Gårdagens motion: gym-underkropp + 20 min motionscykling
Steg: 15.086 st

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag bor tametusan i huset brevid Matildas men har aldrig ätit där !!

Skärpning ..

2009-01-21 @ 21:35:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart som tusan jag blir inspirerad !!

Har ju kommit igång med min träning nu :D



Nu blir det ett måste att besöka din blogg varje dag. Fast det gör jag ändå, men nu får jag inte missa en bild ;p

2009-01-21 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0