Snabba ryck

Putte har länge fantiserat om att ha en bar men jag har varit lite avigt inställd så han har låtit bli.
I onsdags sa jag att det var okej och då ringde han på en annons på blocket direkt men den baren var såld.
Igår åkte han ut till Ikea och Rusta och igår kväll stod en färdig bar med lounge i vårat matrum,här snackar vi snabba ryck!
Bilder kommer senare ikväll.

Luften gick ur mig igår. Jag kände mig surig och obstinat och jag fick ingenting gjort.
Bestämt att jag skickar in portföljen ikväll och lämnar papperkopian nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men heergud! Otålig? :P Ska bli jättespännande att se hur det ser ut!

2009-01-16 @ 10:44:22
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0