Nyårsafton 2008

Kvällen var fab från början till slut!
Vi var 11 personer som träffades hemma hos Madde och Fredde.
Vi käkade trerätters,spelade "Med andra ord",gjorde quiz om 2008 och spelade mitt absoluta favospel: Tumble!


 
 
Nyårsmenyn:

Gratinerad chevré på landbröd med valnötter och ringlad honung, på en bädd av ruccolasallad.

Kycklingfilé med fetaost marinerad i honung och örter. Serveras med ugnbakade potatisklyftor.

Tre sorters chokladtryfflar till kaffet samt ostbricka.



Mingel och Galiano hotshots!

Fredde kittlade mig!! Vi spelade Med andra ord och mitt lag vann(jag+Valter och Gustav),men inte pga skicklighet utan snällt spel fram tills sista omgången!

Victor hade gjort quiz på vad som var aktuellt under 2008!
Jag fick bronsplats av 10 personer,jag är nöjd :)

Jag älskar Tumble! Jag knep sliverplatsen av 11 personer,Matilda var grym!


Alla vid tolvslaget minus Putte som sköt raketerna och Matilda som fotade!

Ja det är väl nu det börjar spåra för mig?

Sen DANSADE vi! Grymt kul!

Putte(och Fredde och Victor) däckade medans jag försökte lära mig att gå ner i split eller spagat... kommer aldrig att gå!

Gustav ägde dansgolvet ;)

Grym kväll! Tack alla,det var skitkul! Jag var väl kanske lite för överförfriskad.... sorry.
Jag fick verkligen ta igen nyår 2007 då jag knaprade ipren och surade!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

Wiiiee!!!





jag älslar "med andra ord" jag blir helt vild!

tyvärr vill inte alla spela de. kanske jag ska bjuda hem mig til er;)

2009-01-02 @ 12:56:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0