Myskväll


Ikväll står mys på schemat. Jag vet att det ser ut som att jag brottat ner LB och håller fast henne mot sin vilja.. men hon låg faktiskt tryggt i min famn tills kameran kom fram! Hon gillar inte att bli fotad =)

Vi har sett ett avsnitt av Top chef och snart kör vi igång ett nytt avsnitt av världens bästa serie: Nip/tuck.
Sen blir det väl en film eller två.
Jag har köpt en svindyr påse naturgodis som jag ska mumsa på. Måste sluta med mina dyra snacksvanor nu när jag ska bo själv,kommer inte att ha råd...
Blir Ben and jerrys förbud ett par månader framöver och jag får endast shoppa underkläder(i desperat behov av nya BHar,mina tuttar har krymt,mycket :/) och på second hand.

Gårdagens motion: 60 min motionscykling
Steg: 7.133 st... men då hade jag inte räknaren på mig hela dagen och jag cyklade till och från skolan som är en sträcka på 5-6000 steg.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt! :) Åh, jag vill också ha hund! :/

2009-01-30 @ 20:28:15
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: madelene

Söträven!

2009-01-31 @ 10:04:31
Postat av: Stina

Jösses så gosigt !



Varje gång du har en bild på LB så vill Tobbe låna henne : )

2009-01-31 @ 13:14:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0