Lördag

Nu har jag klämt en bamsefrukost:
-2 portioner havregrynsgröt med russin och kanel
-1 knäckemacka med ost
-1 knäckemacka med skinka
-1 jättekopp kaffe.

Nu ska jag iväg till RIA och sen ska jag träna.
Ikväll ska jag på fest... även utgång men vi får se om jag hänger på,just nu har jag varken råd eller lust.

Min utväxt har nått nya höjder... det ser hemskt ut.
Men det blir färg och klipp på måndag,längtar!
Och jag var mycket mycket svag när jag skrev att jag skulle bli brunett! NEJ jag är rödhårig ett bra tag till....

Gårdagens motion: 20 min orbi, gym-överkropp,15 min cykling
Steg: 10.120 st

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag tror helt seriöst jag skulle ramla ihop och dö om jag åt de där till frukost. haha.. kan verkligen inte äta på morgonen. men men.. jag äter som två män till lunch ist ;)



vet du va jag är då.. jäkligt sugen på rött hår!!! tänk dig the phinix Xmen 3. Snasigt!

2009-01-31 @ 13:05:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja jag är ju allergisk :/

men jag kan liksom vara i närheten av hundar och klappa å så, om jag tvättar händerna sen, å om dom inte slickar mig i fejjan ; )



Ha så kul ikväll !!!

2009-01-31 @ 18:02:16
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0