Lördag?

Åh jag är så dagvild och motvillig till plugg.
DUMT. Redovisning på onsdag... jag har inte öppnat böckerna. Men sån är jag. Ute i sista minuten,men de tär väl pressen jag gillar. Jag klarar ju mig i stort sätt alltid ändå,och det är ju kunskapen som räknas!

Nu har jag tagit ett bad och ska fundera på middag.
Kylskåpet är tomt!

Igår var det packat på gymmet. Jag trodde att "nyårslöftena" skulle komma på måndag. Åh vad fel jag hade. Hatar när träningen blir lidande av att det är massa folk på gymmet. Funderar nästan på att byta gym... men jag trivs så bra med att jag ALDRIG träffar någon jag känner. Jag är anonym och slipper heja och känna blickar. Kortet går ut i April så vi får se hur jag känner då.

Igår var det 1 år sedan jag hade min första körlektion och på onsdag har jag haft körkort i 6 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0