Li + Håkan= ?


Håkan Hellström kommer till Gävle om några veckor. Jag har förgäves sökt konsertsällskap men priset på 425 kr blockerar många...
Person 1.
-Gillar du Håkan Hellström?
-Ja såklart,vem gör inte de?
-Åh vill du gå på konserten med mig?
-Ja! Vad kostar de?
- 425 kr.
-Nej!

Person 2
Li! Har du köpt biljett till håkan?
-Nej... har ingen att gå med.
-Vill du gå med mig?
-JA!
3 veckor senare(sms)
-Har du köpt biljett till Håkan?
-Nej jag kommer inte att ha råd tyvärr.

Person 3.
(Avslaget) Gillar du Håkan Hellström?
-Ja sådär... men jag älskar att gå på konserter!
-Vill du gå med mig när han kommer till Gävle om 3 veckor? Det kostar 425 kr...
- Det var lite dyrt....


Jag tycker också att det är ganska dyrt men jag kommer att skrapa ihop mina slantar...
Verkar som att jag får gå själv. Känns lite tattigt men vad gör man inte för Håkan.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äsch vaddå tattigt! Klart man får gå på konsert själv! Jag träffar alltid på någon bekant när jag har gjort det i alla fall, eller nya människor för den delen! :)

2009-01-26 @ 22:52:33
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: cicki

Mamma hatar håkan, hon är t o m övertygad att magnus åkte ur körslaget p g a att hans kör blev tvungen att sjunga en håkanlåt :p jag försökte upplysa henne men utan lycka...

2009-01-27 @ 00:26:00
URL: http://bollviks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0