2009

Årets första inlägg!
Jag är marinerad i sprit! Ska ju på fest imorgon också...
Min kropp är inte van och jag vet inte om jag pallar! Men samtidigt lever jag ju bara en gång och det är knappast ofta det blir såhär party-intensivt. Jag får se om det blir vin eller nyktert med powerking.

Kvällen var grym. Jag tog verkligen igen från förra året.
Det gick oväntat bra att grogga! Visst jag blev kanske liite överförfriskad men jag dansade till halv fyra typ.... haha!
Jag ska lägga upp bilder.. imorgon.
Nu ska vi mysa i soffan och jag ska äta B&J:s cookie dough!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi låter som en rolig kväll! Du får ha en återhämtarkväll nu idag då så du orkar med morgondagen.

2009-01-01 @ 20:19:39
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Ida

Tror inte att jag kan gå ikväll. Har ont i halsen och 38 graders feber. Ska ta några alvedon och se vad som händer. Annars har jag det gamla vanliga numret (0703104992)

2009-01-02 @ 09:03:10
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0