Vaken hela natten?

Blev en sen dag idag... Blir träning runt kl 19.15,så sent har jag aldrig tränat!
Skulle ta lite mellanmål och det blev ägg,macka med ost,macka med groddar och KAFFE.
Döden. Jag brukar inte dricka kaffe efter kl 15 så nu blir jag väl uppe hela natten... jag som har skola hela dagen(mycket sällsynt) 8.15-17.00 imorgon.

Igår mös vi hos Putte.
Vi såg Patrik 1.5 och imorse såg vi Changeling.
Ingen av dom var som jag hade väntat mig men de var helt okej!
Idag hjälptes vi åt med alla tvätt jag samlat på mig och vi åt tacobuffé på Buddys. Den här veckan har redan blivit en sockerfest. Äppelkaka,havrekakor,dumle och lite chips. Jippi... Inte.

Gårdagens motion: 30 min orbi+ 30 min cykling
Steg:-
Jag har lånat ut stegräknaren till mamma. Hon hann inte ha den i mer än 24 timmar innan hon tappade bort den.
Jag har tappat den en gång på 1 år och det var när jag var klapprak efter en vodka/tequila-fylla i Litauen och då återfanns den ju ändå!

Kommentarer
Postat av: Nanna

tack li!!!! vad glad jag blir av den positiva responsen jag får :)

det underlättar när det blir en sån omställning!

det känns bättre och bättre faktiskt, men det skiftar med humöret haha.



såg också changeling idag. visste inte så mycket innan så hade inte byggt upp någon bild av den. den var bra tycker jag. men den kändes LÅNG.

2009-02-18 @ 23:51:25
URL: http://nanzine.blogg.se/
Postat av: Sanna

Patrik 1,5 tyckte jag var jättesöt!

2009-02-19 @ 12:57:43
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0