Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria!
"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar."
 
1. Jag petar mig i näsan alldeles för ofta.
2. Jag kan räkna dagarna jag har varit utan nagellack den senaste 10 åren på två händer.
3. Jag drack 2-3 glas O´boy om dagen i 13-14 år,nu har jag inte druckit det sedan aug 2007.
4. Jag dömer människor rätt snabbt men det har visat sig att jag är en god människokännare.
5. Jag sjöng i kyrkokör i tre år när jag var mellan 15-18 år... men jag fick bara ett solo så bra sjunger jag inte ;)
6. 70% av alla kläder/skor jag handlar är från barn avdelningen. 10 % secondhand,20% "vuxenkläder"
7. Jag kan tycka att lukten av frityrflott är helt underbar!
8. Jag började raka mig som 11 åring, 10 års"jubileum" i år.... galet.

Jag tänker inte utmana någon,den känner sig manad får göra ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

peta näsan är kul :)

2009-02-08 @ 14:07:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0