Utmanad

Maria utmanar mig titt som tätt,kul =)


Fyra tv program jag brukar se:

Work out, Biggest loser,Simpsons och 2½ men!


Fyra saker jag gjorde i går:

Var på föreläsning,tränade,tvättade och duschade.


Fyra saker jag längtar till:
Spanien i maj,imorgon kväll,en ny stegräknare och tills jag får mitt namn på dörrjävlen!


Fyra saker som står på min önskelista:
Sommarjobb, pengar i massor, blommor och gardinknoppar ;)


Fyra saker jag avskyr:

Lögner,utestängande,trångsynta människor och feghet.


Fyra saker jag tycker om att göra:

Träna, äta gott, kramas och storhandla.


Fyra saker jag åt i går:

Macka med leverpastej,gröt,apelsin,makrill


Kommentarer
Postat av: Maria

kul att du antog utmaningen..=)

Kramis

2009-02-26 @ 23:35:27
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka sprutor tog ni när ni åkte till Malaysia? Vi ska till bali och sitter och funderar på hur vi ska göra haha

2009-02-27 @ 15:43:21
URL: http://idaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0